22/05/2018

Lionsclub Rijnsburg-Valkenburg haalt €3500 op voor Stichting Zonder Naam

“Bedankt voor de onwijs gezellige en leuke middag! Wij hebben genoten”. De deelnemers aan het 13e Rijnsburgs Open Golf Toernooi, georganiseerd door de Lionsclub Rijnsburg-Valkenburg, bleken unaniem enthousiast over de organisatie en de sfeer tijdens dit unieke evenement dat op 22 mei j.l plaatsvond in de Middelmors. Het prachtige weer, de ‘culinaire hole’ bij de familie Paauw en het diner na afloop droegen hieraan bij. Vrijwilligers van de Lions hadden onder aanvoering van Kees Mulder veel aandacht besteed aan de creatie van een avontuurlijke baan, hetgeen in goede aarde bleek te vallen bij de deelnemers.

Winnaars

Wilma Steijger won de eerste prijs bij de dames en Wim Maat bij de heren. Overduidelijke winnaar bij de ‘Neary’  was Nick Domburg, die het balletje met één slag het dichtst bij de 70-meter vlag wist te deponeren.

Goede doel

Met een deelnemersstijging en opbrengststijging van 40% ten opzichte van vorig jaar voor het goede doel was dit toernooi ook een succes te noemen. De cheque ter waarde van €3500 kon direct na afloop van het toernooi overhandigd worden aan het bestuur van de Stichting Zonder Naam, vertegenwoordigd door Petra Paauw en Truus van de Vijver. Zij bleken  onder de indruk van het netto bedrag dat was bijeengebracht en gaf aan dat hiervoor veel mooie activiteiten georganiseerd kunnen worden voor hun doelgroep, de cliënten van het Zeehospitium  en gehandicapte ouderen in Katwijk.
Deelnemers en sponsors (Plantlab,  Bouwton, Grimbergen, De Raad Makelaars, Vinkgroep en Koningshof) werden dan ook hartelijk bedankt voor dit resultaat.
De groeiende animo voor dit toernooi is een grote stimulans voor de Lionsclub Rijnsburg-Valkenburg om volgend jaar voor de 14e keer dit toernooi te organiseren.