16/10/2018

Lionsclub maakt drie goede doelen blij met bijdrage

De Lionsclub Rijnsburg-Valkenburg heeft drie organisaties verblijd met cheques ter waarde van € 5.300. Twee daarvan  werden uitgereikt aan de vertegenwoordigers van de organisaties die zich om de medemens bekommeren, te weten Stichting De Zonnebloem (€ 3.000) en de World Servants Rijnsburg (€ 1.500). De derde cheque (€ 800) ging naar Stichting Vliegveld Valkenburg, die de rijke historie van het Marine vliegkamp wil bewaren voor het nageslacht. De bijdrage is bestemd voor een maquette die ten toon gesteld zal worden in het nog te openen museum op het terrein van het voormalige vliegkamp.
Voorzitter Wiggert ten Haken van de Lionsclub overhandigde de cheques aan de vertegenwoordigers van de drie organisaties die deze dankbaar in ontvangst namen.