Zoals gebruikelijk verzorgden de vrijwilligers van Lionsclub Rijnsburg Valkenburg de opbouw van het podium, de loterij, de bloemenverkoop  en de catering. Bij de “Altijd prijs Loterij” werden dit jaar 3 hoofdprijzen gewonnen: Een verblijf voor 2 weken in een villapark in Slovakije, het gebruik van de Rabo-sloep voor 15 personen voor een dag, en een dinerbon voor twee personen bij Bistro De Roos.

Opvallend was dat bij de lotenverkoop een relatief groot aantal mannelijke bezoekers hun portemonnee blijkbaar laten beheren door hun echtgenote: “Ga maar naar mijn vrouw, die heeft mijn portefeuille ”. Ook konden dit jaar een groot aantal buitenlandse toeristen verwelkomd worden. Mogelijk dat de promotie vooraf in drie talen hieraan heeft bijgedragen. Mede dankzij de sponsoring van 80 bedrijven uit de regio werd er bij elkaar ruim €15000 opgehaald voor  goede doelen.

De netto opbrengst van deze avond wordt verdeeld onder De Zonnebloem, afdeling Rijnsburg, de Worldservants uit Rijnsburg die dit jaar een dokterspost gaan bouwen in Myanmar, een bijdrage voor een kunstwerk voor Project Hangaar 7 (Historie vliegveld Valkenburg), Stichting Don die mensen helpt met Diabetes type I), en Stichting PLN die zich inzet voor de hartspierziekte.