Duizenden mensen kwamen onder het genot van een hapje en een drankje, rustig genieten van de prachtig versierde praalwagens en personenauto's. Casual Company, de Vlietzangers en Flora Brass verzorgden de muziek en de Lionsclub Rijnsburg-Valkenburg verzorgde catering met hapjes en drankjes en hield een loterij voor het goede doel.

De opbrengst van deze avond - door sponsoring en opbrengsten -  opgelopen tot € 15.000,-  gaat volledig naar de goede doelen:

• "Dag van de Mantelzorg Katwijk en Omstreken";
  • World Servants (Rijnsburgse jeugd die komend jaar een dokterspost/woning gaan bouwen in Myanmar);
  • Stichting 'Het Huisgezin' (bij familie Smaling vinden kinderen en tienermoeders die door omstandigheden niet meer thuis kunnen wonen een nieuw thuis;
  • Stichting 'Jeevan Jyot' (een bijdrage voor de bouw van een school en kinderhuis in Dhandhuka, een vergeten en achtergebleven regio in West India).

De Lions danken de bezoekers van de avond en haar sponsors waaronder Heemskerk Fresh & Easy  voor deze fantastische opbrengst!