10 augustus 2018
FloraHolland Rijnsburg, Laan van Verhof 3, Rijnsburg

Preview Rijnsburge 'Flower Parade 2018' voor het goede doel

De Flower Parade Rijnsburg rijdt elk jaar op de 2e zaterdag in augustus en is samengesteld uit 12 praalwagens en meer dan 50 overige elementen, zoals personenauto’s, koetsen, muziekkorpsen etc. Daarnaast wordt elk thema van een praalwagen ondersteund en uitgebeeld door meer dan 100 figuranten.

Op vrijdagavond 10 augustus 2018 staat de Rijnsburgse Corso Show weer garant voor een gezellige avond vol muziek en kleur! De hele regio is van harte welkom om alle praalwagens te bewonderen voor ze op pad gaan. En daarbij wordt u de hele avond vermaakt met live muziek, een gezellig terras en leuke activiteiten.

Dit jaarlijkse evenement rondom de Flower Parade - op de avond vóór het corso - biedt iedereen de mogelijkheid om alvast een blik te werpen op alle prachtige wagens en praalwagens. Dit is hét uitgelezen moment om de mooiste foto’s te maken, van dichtbij alle wagens te bekijken waar u dan ook alle tijd voor heeft! En gedurende dit bloemenfeest is er elk jaar een gezellige feestavond! Van begin tot eind wordt u vermaakt met leuke optredens, een gezellig terras, demonstraties bloemschikken en nog meer. Hierdoor is dit voor veel mensen een avondvullend feest en veel buitenlandse gasten worden aangenaam verrast.

Rond dit muzikale gebeuren zijn is er van alles te doen. Men kan op het gemak alle praalwagens en personenwagens bekijken die in alle ruimte staan opgesteld. Rond het muzikale feestgebeuren kunt u nog meer beleven. Er zijn warme en koude hapjes en broodjes, frisdranken, koffie, wijn, bier, een ijskar, een haringkar en een stand waar een demonstratie bloemstukken maken wordt gegeven. Die bloemstukken gaan daarna direct in de verkoop. Ook leuk is de jaarlijkse loterij, waarbij men altijd prijs heeft, van een prachtige roos tot allerhande leuke kleine en grotere prijzen.

Zoals altijd bij een actie van de Lions Club Rijnsburg-Valkenburg is de gehele opbrengst van de avond bestemd voor goede doelen.

Maar zeker zo belangrijk is UW inbreng. Dus UW bezoek. Kom dus naar deze fantastische, Rijnsburgse feestavond! Het feest op vrijdagavond 8 augustus begint om 18.45 uur en zal doorgaan tot 23.00 uur. Toegang en parkeren is gratis, locatie is als vanouds het Flora terrein, Laan van Verhof 3 te Rijnsburg.

Laat deze speciale avond niet aan u voorbij gaan en zet het alvast in uw agenda!